نقد و بررسی کفش پاپیونی بچگانه
29 فروردین 1403 ساعت 10:10
0

کفش راحت و مناسب یکی از مهم ترین بخش های استایل هر فرد محسوب می شود که باید به آن توجه کرد. این مورد در کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا کفش نامناسب کودک  را از راه رفتن خسته می کند و باعث اذیت شدن هم از نظر روانی و هم جسمی می شود. همانطور که میدانیم کودکان دختر علاقه ی زیادی به پوشیدن کفش های پاشنه دار در سنین پایین از خود نشان داده و با پوشیدن کفش مادر این علاقه را ابراز می کنند ولی باید توجه داشت کفش های با پاشنه های بلند برای کودکان اصلا مناسب نیستند و باید به نوع پاشنه و میزان بلندی آن توجه شود که در عین حال که فرزند دلبندتان لذت می برد باعث آسیب به او نشود.

کفش دخترانه پاپیون نگین با داشتن پاشنه ی مناسب و یکسره باعث وارد شدن فشار به یک نقطه نشده و در عین زیبایی احساس راحتی نیز می دهد. در ادامه به توضیح مشخصات این کفش دخترانه می پردازیم که با کد محصول 21479 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی است و همچنین می توانید از دسته بندی کفش و کتونی سایت نازدونه (تولیدی لباس بچگانه در رشت) آن را مشاهده کنید.

جنس کفش پاپیونی بچگانه

جنس این محصول رویه بیاله با زیره پی یو است. بیاله یک نوع چرم مصنوعی است و در صنعت ساخت کفش کاربرد دارد. این جنس آب را جذب نمی کند ولی به عنوان یک کفش ضدآب کاربرد ندارد. پی یو یک جنس پرکاربرد برای ساخت زیره کفش بوده و به دلیل سبکی گزینه ی بسیار مناسبی برای این کفش محسوب می شود. به این صورت شما یک کفش با زیره ی مناسب هم از نظر ظاهری هم سبکی خواهید داشت. روی این کار با نگین همرنگ تزیین شده است که زیبایی آن را چند برابر می کند.

کفش پاپیونی بچگانه

رنگ کفش پاپیونی بچگانه

رنگ بندی این محصول مشکی، کرم و سفید است. رنگ های مورد استفاده در این محصول رنگ های پایه و اصلی می باشد که تقریبا با هر رنگ لباسی قابل ست شدن است. رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که در زمانی که عجله دارید بهترین گزینه خواهد بود و می توانید از آن برای کودک دلبندتان استفاده کنید.

سایزبندی کفش پاپیونی بچگانه

سایزبندی این محصول از 22 تا 36 بوده که مناسب 1 سال تا 15 سال می باشد. اندازه کف داخلی کفش برای هر سایز داخل سایت برای محصولات درج شده است که با اندازه گیری کف پا و مقایسه می توانید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اندازه گیری، کف پا را روی یک کاغذ گذاشته ابتدا و انتها را علامت گذاری کنید سپس با متر سانت بدست آمده را بدون اینکه به سمت بالا یا پایین گرد کنید با اندازه های سایت مقایسه کنید.

خرید و قیمت کفش پاپیونی بچگانه

برای خرید این کفش دخترانه زیبا که قیمت آن بطور خودکار بعد از انتخاب سایز و رنگ به شما نشان داده می شود، هم می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی اقدام کنید و سایز و رنگ دلخواه خودتان را ثبت سفارش کنید و هم از فروشگاه حضوری نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر قابل خریداری می باشد. این کفش از قسمت کفش و کتونی قابل مشاهده است و هم می توانید از طریق جستجوی پیشرفته با وارد کردن کد 21479 به آن دسترسی پیدا کنید.

مشاهده قیمت محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!